Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 face book twitter you tube

farmakis

Γυναίκα: Γιόγκα και… αντίο άγχος!

Γυναίκα: Γιόγκα και… αντίο άγχος!

        Θέλετε να πείτε «αντίο» στο άγχος και τον ανήσυχο ύπνο και να νιώσετε ευεξία και ενέργεια; Ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα ασκήσεων γιόγκα και θα το επιτύχετε!

Χαιρετισμός του ήλιου

Ανεβάστε ψηλά τα χέρια με μια βαθιά ανάσα. Μείνετε έτσι και εκπνέοντας σκύψτε μπροστά πιάνοντας τους αστραγάλους σας. Κάντε ένα βαθύ κάθισμα και λάβετε θέσεις για κάμψεις. Λυγίστε τα χέρια και σηκώστε το σώμα σας όσο μπορείτε. Επιστρέψτε στο βαθύ κάθισμα και πάρτε την αρχική στάση. Επαναλάβετε 5 φορές.

Καθιστή περιστροφή

Καθίστε με το κορμί ίσιο και μείνετε για λίγες αναπνοές να «βάζετε κόντρα» στο γόνατο με το χέρι. Κάντε την ίδια διαδικασία και από την αντίθετη πλευρά. Επαναλάβετε 5 φορές.

Στάση δένδρου

Σταθείτε με ίσιο το κορμί και ανεβάστε το δεξί πόδι στην αριστερή γάμπα ή και πιο ψηλά. Οι γοφοί σας να είναι προς τα έξω και φέρτε τα χέρια σας μπροστά. Μείνετε για λίγες αναπνοές και επαναλάβετε με το αντίθετο πόδι.

Στάση τόξου

Ξαπλώστε μπρούμυτα με τις παλάμες προς τα πάνω. Εκπνεύστε, λυγίστε τα γόνατα και με τα χέρια πιάστε το κουντεπιέ των ποδιών. Φρόντισε οι ώμοι να είναι χαλαροί και κατεβασμένοι όσο γίνεται. Μείνετε σε αυτή τη στάση για λίγες αναπνοές και προσπαθήστε όσο μπορείτε να τεντώνετε το κορμί σας.

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk