Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018 face book twitter you tube

Προλαβαίνεις να φτιάξεις κορμί-λαμπάδα πριν ξεχυθείς στις παραλίες

Προλαβαίνεις να φτιάξεις κορμί-λαμπάδα πριν ξεχυθείς στις παραλίες

Το Πάσχα πέρασε προ πολλού.

Τα φάγαμε, τα ‘πιαμε, τα ξαναφάγαμε αλλά τώρα, λίγες μέρες αργότερα τα κεφάλια είναι και πάλι μέσα. Εκτός όμως από την ανάγκη να βρεις ξανά ρυθμούς σε δουλειά ή πανεπιστήμιο, μέσα πρέπει να μπουν και οι κοιλιές. 

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία αδερφέ και αν θες να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, τώρα είναι η ώρα. Σε οχτώ και κάτι εβδομάδες θα κάνεις την πρώτη σου βουτιά και σίγουρα δεν θες να σκας τέτοιου είδους...  μπομπίδια:

200

 

Για αυτό, λοιπόν, πάρ' το πάνω σου. 

1. Βάλε Πρόγραμμα

Πολλοί το αποκαλούν εμμονή, ωστόσο αυτό θα στο πουν μόνο οι τεμπέληδες. Διότι όπως είναι γνωστό το σώμα χρειάζεται σταθερό πρόγραμμα προκειμένου να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο τρόπο στις αλλαγές που θέλεις να του προκαλέσεις. Ισορροπία λοιπόν σε όλες σου τις κινήσεις. Θες να τα πιεις; Κάν’ το, αλλά με ρέγουλα. Γουστάρεις μάσα; Φάε και δύο πιάτα. Όχι όμως όλη την πιατέλα. Το ίδιο και στη γυμναστική. Όχι τη μία μέρα ρεπό και την άλλη μέρα ανελέητο λιώσιμο από το πρωί μέχρι το βράδυ στο γυμναστήριο. Και θα τραυματιστείς και θα έχεις κάνει απλώς μια τρύπα στο νερό. 

2. Γύμνασέ τα όλα

Το ξέρουμε πως υπάρχουν κάποιοι μύες που θες να γυμνάσεις περισσότερο. Μπορεί να είναι οι τετρακέφαλοι, οι τρικέφαλοι ή οι κοιλιακοί. Δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό. Το αρνητικό θα είναι να γυμνάζεις μόνο αυτά που θες, αμελώντας όλα τα άλλα.

anigif enhanced buzz 9004 1366062079 0

Τα έχουμε ξαναπεί και δεν θα σταματήσουμε να το λέμε. Κράτα ισορροπία σε όλο σου το σώμα. Κάνε μπράτσα αλλά δεν γίνεται να μην μπορείς να πηδάς εφημερίδα. Εκτός του ότι δεν είναι καλό για σένα εσωτερικά, είναι και αντιαισθητικό εξωτερικά.

3. Βρες κίνητρο

Πολλές φορές κάνεις την προπόνηση απλώς για να την κάνεις. Εκεί που γυμνάζεσαι σκέφτεσαι να τα παρατήσεις και να συνεχίσεις ξανά την επόμενη μέρα. Και κάπως έτσι το έχασες το παιχνίδι, διότι και αύριο το ίδιο θα κάνεις. Αν δυσκολεύεσαι να βρεις κίνητρο θα σε συμβουλεύαμε να ρίχνεις μια ματιά στους κλασικούς γυμναστηριακούς τύπους που το παίζουν ιστορίες και να βάλεις σκοπό να τους προσπεράσεις. Ή έστω πήγαινε γυμναστήριο με έναν ανταγωνιστικό φίλο σου. Και στις δύο περιπτώσεις θα το πάρεις πατριωτικά και θα δώσεις το κάτι παραπάνω, εκεί που το μυαλό θα αρχίσει να κουράζεται.

4. «Κοιμήσου αγγελούδι μου…»

Προκειμένου να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, οφείλεις να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερα «καύσιμα». Και από πού θα προέρχονται αυτά; Από τον ύπνο. Μόνο που αν δεν κοιμάσαι αρκετά, δεν σε βλέπουμε να τα δίνεις όλα όπως όφειλες.

ezgif 4 7f858b42bb

Εκτός βέβαια αυτού, το να κοιμάσαι σωστά έχει και ένα άλλο καλό στην προσπάθειά σου να φτιάξεις κορμί. Λιγότερος ύπνος σημαίνει λιγότερα επίπεδα λεπτίνης και γκρελίνης, δύο ορμόνων σημαντικών για την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού σου. Επομένως κοιμήσου σωστά, και σώμα σου θα μεταβολίσει ευκολότερα υδατάνθρακες και λίπος.

 

ratpack.gr

Πολυμέσα

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk