Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019 face book twitter you tube

Είκοσι τροφές που ενισχύουν την ανδρική υπογονιμότητα

Είκοσι τροφές που ενισχύουν την ανδρική υπογονιμότητα

Ένα σημαντικό ποσοστό των ζευγαριών αναπαραγωγικής ηλικίας αντιμετωπίζει θέματα υπογονιμότητας.

Σύμφωνα με το γυναικολόγο του Mothersblog, Μενέλαο Λυγνό, ένα αίτιο, το οποίο ενδεχομένως να εμπλέκεται στο μηχανισμό πρόκλησης ανδρικής υπογονιμότητας, είναι η λεγόμενη «κατάτμηση του DNA του σπερματοζωαρίου» (sperm DNA fragmentation).

Η τυπική εξέταση, που γίνεται στον άνδρα στα πλαίσια της διερεύνησης της υπογονιμότητας, είναι το σπερμοδιάγραμμα. Το σπερμοδιάγραμμα αποτελεί μια γρήγορη, χαμηλού κόστους εξέταση, η οποία μας δίνει χρήσιμες πληροφορίες για το σπέρμα. Ελέγχεται ο αριθμός των σπερματοζωαρίων, η κινητικότητα και η μορφολογία τους. Από τις παραμέτρους αυτές μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τη δυνατότητα του σπέρματος να γονιμοποιήσει ένα ωάριο.

Τι μπορεί να κάνει ένας άνδρας για να ενισχύσει τη γονιμότητά του;

 Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να ενισχύσει το σπέρμα. Δείτε παρακάτω ποιες τροφές ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα και δυναμώνουν το σπέρμα:

  1. Σπανάκι
  2. Μπρόκολο
  3. Ελαιόλαδο
  4. Μοσχάρι
  5. Ντομάτες
  6. Οστρακοειδή
  7. Καρύδια
  8. Τραγωνέλλα
  9. Κολοκυθόσποροι (πασατέμπος)
  10. Φακές
  11. Μούρα
  12. Ρόδι
  13. Μαύρη σοκολάτα
  14. Σκόρδο
  15. Αβγό
  16. Goji Berries
  17. Σπαράγγια
  18. Μπανάνες
  19. Καρότα
  20. Ginseng


Πηγή: mothersblog.gr

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk