Κυριακή 26 Μαΐου 2019 face book twitter you tube

Το“σπιράλ” του Πέτρου Ψωμά θέλει την Πάτρα, πόλη προσβάσιμη!

Το“σπιράλ” του Πέτρου Ψωμά θέλει  την Πάτρα, πόλη προσβάσιμη!

Η ολοκλήρωση της σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής και η σύνδεση του τρένου με το νέο λιμάνι, η άνετη, γρήγορη και ασφαλής διασύνδεση του Δήμου Πατρέων με τη Δυτική Αχαΐα και την Ηλεία, η δημιουργία σταθμού φυσικού αερίου στο λιμάνι μπορούν να κάνουν την «Πάτρα, πόλη προσβάσιμη»!

 

Το “σπιράλ” του Πέτρου Ψωμά θεωρεί τα ζητήματα αυτά κρίσιμα και υψηλής προτεραιότητας και θα κινηθεί στην κατεύθυνση πίεσης για την υλοποίηση και ολοκλήρωσή τους, με οργανωμένο πρόγραμμα και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, παράλληλα με την δημιουργία δημοτικού οργανισμού κυκλοφοριακού σχεδιασμού και εφαρμογών, στην κατεύθυνση επίλυσης του έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει η πόλη.

Ειδικότερα στο πρόγραμμα του “σπιράλ” για την Πάτρα, πόλη προσβάσιμηπεριλαμβάνονται τα εξής:

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΩΝ ΠΥΡΓΟΥ

Με την πλήρη ανακατασκευή της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου ο Δήμος Πατρέων θα αποκτήσει άνετη, γρήγορη και ασφαλή διασύνδεση με τη Δυτική Αχαΐα και την Ηλεία που αποτελούν φυσική συνέχεια της περιοχής.

Θεωρούμε το έργο ως ύψιστης προτεραιότητας και προχωράμε σε όλες τις απαιτούμενες κινήσεις για την έναρξη και ολοκλήρωσή του.

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΕΝΟ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το τρένο πρέπει να φτάσει στην Πάτρα συνδέοντας και το νέο λιμάνι με μια σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή. Παράλληλα θα πρέπει να διατηρηθεί η λειτουργία του Προαστιακού.

Τρένο Υπέργειο. Σήμερα υπάρχουν δεσμεύσεις για την υπογειοποίηση του τρένου στο κέντρο της πόλης και μέχρι το νέο λιμάνι, παρότι είναι ασαφές αν υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης ολόκληρου αυτού του πρότζεκτ. Το “σπιράλ” αισθάνεται υποχρεωμένο να ειδοποιήσει τους Πατρινούς ότι η υπογειοποίηση του τρένου, μαζί και του προαστιακού, από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, είναι εξαιρετικά κοστοβόρα και πιθανότατα μη ρεαλιστική.

Προτείνει να επανεξεταστούν και άλλες επιλογές, όπως η υπέργεια γραμμή (τρένο πάνω σε γέφυρα), η οποία είναι πολύ πιο οικονομική -άρα και ρεαλιστική.

ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ

- Δημιουργία Σταθμού Φυσικού Αερίου.

- Σύνδεση με το τρένο.

- Σταθμός εμπορευματοκιβωτίων.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

ύσταση Δημοτικού Οργανισμού Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Εφαρμογών, για την μελέτη και υλοποίηση μέτρων που θα οδηγήσουν σε αυτή την κατεύθυνση:

- Εκπόνηση Κυκλοφοριακής Μελέτης. που θα ενσωματώσει τα δεδομένα από τη λειτουργία της μεγάλης και της μικρής περιμετρικής, της διάνοιξης της οδού Κανακάρη υποδεικνύοντας τις ροές των κινήσεων στην Πάτρα σήμερα και το βαθμό εξυπηρέτησης από τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

- Εναλλακτικές μορφές κυκλοφορίας/ περιορισμός ΙΧ.

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk