Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019 face book twitter you tube

Αυτά είναι τα υγιεινά σνακ που θα λατρέψουν τα παιδιά σου

Αυτά είναι τα υγιεινά σνακ που θα λατρέψουν τα παιδιά σου

Τα παιδιά διαφέρουν λίγοτερο απ’ ότι νομίζεις, από τους ενήλικες, ειδικά όσο αφορά το φαγητό.

Δηλαδή, αν τα βάλεις να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα παγωτό ή ένα φρούτο το πιο πιθανό είναι ότι θα διαλέξουν το παγωτό, όπως μάλλον θα έκανε και ένας ενήλικας. Η διαφορά είναι ότι ο ενήλικας μπορεί να έχει αυτοσυγκράτηση και να καταλάβει ότι το καλύτερο γι’ αυτόν θα ήταν να διαλέξει την πιο υγιεινή επιλογή. Για τα παιδιά αυτό είναι κάπως πιο δύσκολο, αφού δεν θα κατανοήσουν τόσο εύκολα την έννοια της υγιεινής διατροφής και πάντα θα διαλέγουν την νοστιμιά. Μερικές φορές μάλιστα, μπορεί και να κλάψουν για να τους δώσεις αυτό που θέλουν να φάνε. Επειδή όμως, για όλα υπάρχει λύση, στο παρακάτω κείμενο ακολουθούν μερικές εναλλακτικές για υγιεινά σνακ, που είναι σίγουρο ότι θα λατρέψουν τα παιδιά σου.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για τα παιδιά, επειδή είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου. Το ασβέστιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα αναπτυσσόμενα οστά των παιδιών.
Ορισμένα γιαούρτια περιέχουν επίσης ζωντανά βακτήρια, τα οποία ωφελούν το πεπτικό σύστημα.
Τα περισσότερα γιαούρτια όμως, που κυκλοφορούν για παιδιά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αντ ‘αυτού, επέλεξε απλό γιαούρτι, πλήρες σε λιπαρά και γλύκανέ το αν το επιθυμείς με μερικά φρέσκα φρούτα ή γιαούρτι.
Βεβαιώσου όμως, ότι δεν δίνεις μέλι σε βρέφη ηλικίας κάτω των 12 μηνών, καθώς διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο σοβαρής λοίμωξης που ονομάζεται αλλαντίαση.

Ποπ-κορν

Μπορείτε να θεωρήσεις το ποπ κορν ένα πρόχειρο φαγητό, αλλά είναι πραγματικά ένα θρεπτικό.
Εφόσον δεν το γεμίσεις με ανθυγιεινές γαρνιτούρες, το ποπ κορν μπορεί να είναι ένα υγιεινό σνακ για τα παιδιά. Φτιάξε το δικό σου ποπ-κορν, με λίγο βούτυρο και λίγο τριμμένο τυρί παρμεζάνας από πάνω.
Ωστόσο, πρόσεξε όταν προσφέρεις ποπ κορν σε μικρότερα παιδιά, καθώς μπορεί να είναι ένας κίνδυνος πνιγμού.

Σέλινο με φυστικοβούτυρο και σταφίδες

Το σέλινο με φυστικοβούτυρο και σταφίδες, που μερικές φορές ονομάζεται και «μυρμήγκια πάνω σε ένα κούτσουρο», είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να κάνεις το παιδί σου να φάει λαχανικά.
Κόψε ένα στέλεχος σέλινου σε τρία ή τέσσερα κομμάτια, άπλωσε το φυστικοβούτυρο μέσα στο σέλινο και τοποθέτησε μερικές σταφίδες πάνω από το φυστικοβούτυρο.
Αυτά τα τρία τρόφιμα σε συνδυασμό παρέχουν μια καλή ισορροπία υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λίπους. Απλά φροντίσε να αγοράσεις φυστικοβούτυρο χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή φυτικά έλαια.

Ένα κομμάτι τυρί

Το τυρί αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνες και λίπη, που σημαίνει ότι αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου.
Οι μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση τυριού και άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων συνδέεται με την καλύτερη συνολική ποιότητα διατροφής.
Οι πλήρεις γαλακτοκομικές τροφές συμβάλλουν σημαντικά στις διατροφικές απαιτήσεις του παιδιού για το ασβέστιο, το μαγνήσιο και τις βιταμίνες A και D.
Το τυρί παρέχει στα παιδιά υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, η οποία είναι απαραίτητη για σωστή ανάπτυξη. Η πρωτεΐνη θα τους βοηθήσει επίσης να αισθάνονται γεμάτοι μεταξύ των γευμάτων.
Επιπλέον, μερικές μελέτες σημειώνουν ότι τα παιδιά που τρώνε τυρί είναι λιγότερο πιθανό να πάθουν κοιλότητες στα δόντια.

Smoothie φρούτων

Ένα smoothie φρούτων είναι ένας καλός τρόπος για να πάρεις πολλά θρεπτικά συστατικά από ένα μικρό σνακ.
Μπορείς επίσης να προσθέσεις και λαχανικά σε ένα smoothie. Με τη γλυκύτητα των φρούτω, το παιδί δεν θα συνειδητοποιήσει ότι τα λαχανικά είναι εκεί.
Χρησιμοποιήσει ολόκληρα, φρέσκα συστατικά και απόφυγε χυμούς φρούτων, οι οποίοι είναι γεμάτα με ζάχαρη.

Βραστά αυγά

Κράτα τα βραστά αυγά στο ψυγείο για μια γρήγορη, υψηλής πρωτεΐνης λιχουδιά.
Τα αυγά είναι εξαιρετικά θρεπτικά και αποτελούν ένα εξαιρετικό σνακ για τα παιδιά. Παρέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες και αρκετές βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη και σελήνιο.
Περιέχουν επίσης λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, δύο καροτενοειδή που οφελούν την υγεία των ματιών.
Επιπλέον, είναι μια από τις καλύτερες πηγές τροφίμων για χολίνης, μια βιταμίνη που είναι απαραίτητη για τη σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Γλυκοπατάτες στον φούρνο

Οι γλυκοπατάτες είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές βήτα-καροτίνης, μια θρεπτική ουσία που μπορεί να μετατραπεί σε βιταμίνη Α από το σώμα και υμβάλλει στην υγεία των ματιών και του δέρματος (36).
Οι σπιτικές, ψητές γλυκοπατάτες αποτελούν μια θρεπτική εναλλακτική λύση κλασσικές τηγανιτές πατάτες.
Γλυκοπατάτες τηγανητές

Συστατικά:

1 φρέσκια γλυκοπατάτα
1 κουταλάκι του γλυκού (5 ml) ελαιολάδου
Θαλασσινό αλάτι
Ξεφλουδίσε και κόψε τη γλυκοπατάτα. Ρίξε ελαιόλαδο και θαλασσινό αλάτι στις γλυκοπατάτες και ψήσε στον φούρνο για 20 λεπτά στους 220 βαθμούς.

Μισό σάντσουιτς

Τα σάντουιτς δεν χρειάζεται να είναι μόνο για κυρίως γεύμα. Μισό σάντουιτς μπορεί να αποτελέσει ένα υγιεινό σνακ για τα παιδιά.
Για να δημιουργήσεις ένα υγιεινό σάντουιτς, ξεκινά με ψωμί ολικής αλέσεως, επίλεξε μια πηγή πρωτεΐνης και συμπερίλαβε ένα φρούτο ή ένα λαχανικό, αν είναι δυνατόν.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα υγιεινών συνδυασμών σάντουιτς:

με τυρί τσένταρ και μήλα σε φέτες
με τυρί μοτσαρέλα και φέτες ντομάτας
με φυστικοβούτυρο και φέτες μπανάνας
με γαλοπούλα, ελβετικό τυρί και τουρσιά
με τυρί ricotta και ψιλοκομμένα λαχανικά
με βραστό αυγό, αβοκάντο και ντομάτα
με τυρί κρέμα και φέτες αγγουριού
Γρανίτες φρούτων

Οι γρανίτες φρούτων είναι μια νόστιμη λιχουδιά για τα παιδιά και πραγματικά αρκετά υγιεινή.
Οι γρανίτες που αγοράζονται από καταστήματα είναι γεμάτες από τεχνητές γεύσεις και ραφιναρισμένη ζάχαρη ή σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης.
Αλλά μπορείς εύκολα να φτιάξεις τη δική σου, και τα παιδιά σου μπορούν να σε βοηθήσουν γεγονός που θα κάνει την εμπειρία ακόμα πιο διασκεδαστική.
Βάλε μερικά φρούτα στην κατάψυξη και ύστερα χτύπα τα καλά σε ένα μπλέντερ. Ρίξε το μείγμα σε φόρμες για γρανίτες και άφησέ τες στην κατάψυξη για ένα ολόκληρο βράδυ.

Μήλα και φυστικοβούτυρο

Οι φέτες μήλου και το φυστικοβούτυρο είναι ένας υπέροχος συνδυασμός.
Η φλούδα των μήλων περιέχει πηκτίνη, μια διαλυτή ίνα που τροφοδοτεί τα φιλικά βακτήρια του εντέρου και βελτιώνει την πεπτική υγεία.
Το φυστικοβούτυρο έχει μια παχιά υφή, η οποία μπορεί να είναι δύσκολη για τα παιδιά να την χρησιμοποιήσουν ως dip.
Ανακάτεψε λοιπόν, ένα κομμάτι γιαουρτιού πλήρους σε λιπαρά σε δύο κουταλιές (30 γραμμάρια) φυστικοβούτυρου για να φτιάξεις ένα κρεμώδες dip για τις φέτες μήλου.

https://www.tlife.gr/family/ayta-einai-ta-ygieina-snak-pou-tha-latrepsoun-ta-paidia-sou/942190/

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk