Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019 face book twitter you tube

Οι τροφές που ενισχύουν την οξύνοιά σας

Οι τροφές που ενισχύουν την οξύνοιά σας

Υπάρχουν ορισμένες «μαγικές» super τροφές που βοηθούν στην αύξηση της οξύνοιάς μας και στην εύρυθμη λειτουργία του νου ενάντια στις εκφυλιστικές ασθένειες του εγκεφάλου.

Σύμφωνα με τους νευρολόγους, η διατροφή που ακολουθούμε έχει άμεση σχέση και με την ψυχική και πνευματική μας υγεία, πέρα από το βάρος και την γενικότερη σωματική μας κατάσταση.
Έτσι, υπάρχουν κάποιες τροφές που δίνουν την απαραίτητη ενέργεια στον εγκέφαλο να επιτελέσει σωστότερα και πιο αποτελεσματικά τις λειτουργίες του.

Ποιες είναι αυτές:

Πράσινα λαχανικά


Το σπανάκι και το kale ανήκουν στα superfoods του εγκεφάλου. Φυσικά, δεν είναι τα μόνα σκούρα πράσινα λαχανικά που έχουν full βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για την καλύτερη υγεία του νευρικού συστήματος, παρά μόνο δύο πολύ αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.


Ψάρια
Τα ψάρια περιλαμβάνουν πολλά χρήσιμα για τον εγκέφαλο συστατικά για αυτό και θα ήταν καλό να τα εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Τα λιπαρά ψάρια του γλυκού νερού, όπως ο σολομός και το σκουμπρί είναι δύο πολύ καλές και υγιεινές ιδέες τόσο για το μεσημεριανό όσο και για το βραδινό σας γεύμα.


Παρθένο ελαιόλαδο


Όλα τα έλαια συμβάλλουν στην καταπολέμηση του γήρατος χάρη στα Ω3 οξέα και τη βιταμίνη Ε. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο όμως είναι πλούσιο και σε μονοακόρεστα λίπη, που κάνουν καλό στον εγκέφαλο και την καρδιά.

Μούρα

Τα τελευταία χρόνια η θρεπτική αξία των φρούτων αυτών έχει αναγνωριστεί από πολλούς και έχει αποδειχθεί πως η μεγάλη τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, παρέχει τις απαραίτητες φυτικές ίνες και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρων. Πέρα από τα μούρα, την ίδια λειτουργία έχουν και τα μύρτιλλα, τα βατόμουρα και οι φράουλες.


Κακάο


Η σοκολάτα με περιεκτικότητα σε κακάο 80% και άνω έχει πολλή θεοβρωμίνη. Πρόκειται για ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που υποστηρίζει την κυτταρική γήρανση συμβάλλει στην μείωση του ρίσκου καρδιακών νόσων.


Σύνθετοι υδατάνθρακες
Παρόλη την μεγάλη δυσφήμισή τους και την δαιμονοποίηση των σύνθετων υδατανθράκων, έχουν την δική τους θρεπτική αξία όταν καταναλώνονται με μέτρο. Συγκεκριμένα, το ψωμί ολικής άλεσης είναι πλούσιο σε γλυκόζη, τη βασική πηγή ενέργειας του εγκεφάλου, ενώ δεν επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα ινσουλίνης. Φάτε λοιπόν άφοβα και γλυκοπατάτες, φασόλια, λαχανικά και γενικότερα σιτηρά ολικής άλεσης.

 

ΚΑΛΥΨΩ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk