Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ξεκινήστε καλά τη μέρα σας με αυτές τις τροφές!

Ξεκινήστε καλά τη μέρα σας με αυτές τις τροφές!

Για να ξεκινήσετε δυναμικά τη μέρα σας και να τονώσετε τον μεταβολισμό σας το πρωινό είναι απαραίτητο.

Δημοφιλείς επιλογές για πρωινό, όπως το ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα ή τα κρουασάν, δεν είναι και οι καλύτερες, αφού δίνουν κακής ποιότητας υδατάνθρακες και λιπαρά.

 Το ιδανικό πρωινό πρέπει να συνδυάζει μια καλή δόση πρωτεϊνών και φυτικών ινών ώστε να είναι ταυτόχρονα θρεπτικό και χορταστικό.

 Ποιες τροφές δίνουν αυτά τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά;

  • Βρώμη: Είναι πλούσια σε βήτα γλυκάνη, έναν τύπο φυτικών ινών που προωθούν το αίσθημα του κορεσμού και ταυτόχρονα μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης. Επίσης, η βρώμη παρέχει πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών και υγιεινά Ω-3 λιπαρά οξέα, φυλλικό οξύ και κάλιο.
  • Αβγό: Παρά το μικρό του μέγεθος, συγκεντρώνει πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Είναι μία από τις καλύτερες πηγές ποιοτικών πρωτεϊνών και ταυτόχρονα δίνει βιταμίνη D, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, ιώδιο και χολίνη.

 

 Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι ιδανική επιλογή για την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σε πρωτεΐνες, ειδικά για όσους αποφεύγουν το κρέας. Οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, μαγνήσιο, κάλιο και υγιεινά λιπαρά.

  • Μούρα: Όλα τα είδη μούρων (φράουλες, μύρτιλα, βατόμουρα κ.λπ.) έχουν ελάχιστες θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν σημαντική ποσότητα φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών.
  • Λιναρόσπορος: Ο μικροσκοπικός σπόρος αποτελεί υπερτροφή, αφού συγκεντρώνει σημαντική ποσότητα Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Η τακτική κατανάλωση λιναρόσπορου συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτίωση της ευαισθησίας του οργανισμού στην ινσουλίνη, χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου, αλλά και μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού.
  • Γιαούρτι: Το γιαούρτι, όπως και τα περισσότερα γαλακτοκομικά, είναι καλή πηγή πρωτεΐνης. Προτιμήστε το στραγγιστό, καθώς έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες από άλλα είδη.
  • Μπανάνα: Εκτός από κάλιο, η μπανάνα δίνει ανθεκτικό άμυλο, το οποίο δεν διασπάται από τον οργανισμό και υποστηρίζει την καλή λειτουργία του πεπτικού.

Πηγές: medicalnewstoday.com, onmed.gr

Εφημερίδα Γνώμη

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk