Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019 face book twitter you tube

Πάτρα: Από Ιανουάριο η επέκταση του Προαστιακού στην Κ. Αχαΐα- Σε εξέλιξη εργασίες για την εγκατάσταση πέντε ακόμη ΑΣΙΔ

Πάτρα: Από Ιανουάριο η επέκταση του Προαστιακού στην Κ. Αχαΐα-  Σε εξέλιξη εργασίες για την εγκατάσταση πέντε ακόμη ΑΣΙΔ

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την εγκατάσταση των ΑΣΙΔ σε πέντε ακόμη αφύλακτες διαβάσεις στο ύψος του Βιολογικού Καθαρισμού και της Παραλίας, προκειμένου να ξεκινήσουν επιτέλους τα δρομολόγια του Προαστιακού έως την Κάτω Αχαΐα, κάτι που έχει προσδιοριστεί για τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Όπως ενημερώνει ο Διαχειριστής της Ομάδας του FB «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών», Βασίλειος Γκλαβάς Μηχανικός Τ.Ε. Η/Υ «εδώ και τουλάχιστον μία βδομάδα ξεκίνησαν οι συμπληρωματικές εργασίες στην περιοχή της Παραλίας Πατρών στις οδούς: Μπεκίρη, Τζιλιάνου, Κολοκοτρώνη και Διάκου ώστε το τρένο να κινηθεί με ασφάλεια έως την Κάτω Αχαΐα. Το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και δεν αναμένεται να καθυστερήσει ιδιαίτερα.

Επίσης την περασμένη Πέμπτη (17/10/2019) ενεργοποιήθηκαν οι μπάρες στις περιοχές Κόκκινου Μύλου και Ιτιές. Προφανώς και δεν πέρασε το «φάντασμα του Προαστιακού» αλλά υπήρξε δολιοφθορά (κομμένο καλώδιο) στην περιοχή του Κόκκινου Μύλου. Σε περίπτωση ενεργοποίησης των ΑΣΙΔ για οποιοδήποτε άλλο λόγο (εκτός βέβαια από την διέλευση τρένου) αυτά είναι προγραμματισμένα έπειτα από 3 έως και 3,5 λεπτά να σηκωθούν. Πολλά από αυτά είναι ομαδοποιημένα όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση με κοινό καλώδιο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε δυσλειτουργία, αστοχία ή και δολιοφθορά να ενεργοποιηθεί όλη η ομάδα των ΑΣΙΔ.

Για την έναρξη των δρομολογίων προς Κάτω Αχαΐα κύκλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνουν λόγο για αρχές Ιανουαρίου.Η πρόσληψη των ελεγκτών έχει καθυστερήσει και θα προχωρήσει αρχές του έτους οπότε η δικιά μας εκτίμηση είναι ότι ή έναρξη δρομολογίων θα γίνει προς το Πάσχα εκτός και αν βρεθεί προσωπικό να επανδρώσει τους συρμούς.

Τον άλλο μήνα θα τελειώσει η πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών στο τροχαίο υλικό που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα είναι σε θέση να μηχανοδηγήσουν. Ωστόσο, από την πλευρά ο ΟΣΕ (διαχειριστής υποδομής) έχει δώσει δρομολόγια κάθε δίωρο στο τμήμα Πάτρα - Κάτω Αχαΐα. Ευελπιστούμε ότι με την εγκατάσταση των ΑΣΙΔ στις 5 αφύλαχτες διαβάσεις θα αρθεί και η βραδυπορία των 30 χλμ. που είχε επιβληθεί εδώ και χρόνια έως και το πρώην Δημαρχείο της παραλίας Πατρών, για να μπορέσει η διαδρομή να καλυφθεί κάτω από μισή ώρα ώστε η υπηρεσία να γίνει ελκυστική ειδάλλως και δυστυχώς το τρένο θα πρέπει να φτάσει έως εκεί που μπορεί να εκτελεί δρομολόγια τουλάχιστον κάθε ώρα, το δίωρο δεν πρόκειται να εξυπηρετήσει κανέναν».

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk