Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020 face book twitter you tube

Μισά» έργα, μισά αποτελέσματα

Δόθηκε την περασμένη Παρασκευή στην κυκλοφορία και η κάθοδος του Γλαύκου μεταξύ της Πατρών-Κλάους και της οδού Ακρωτηρίου, ενώ παράλληλα τέθηκαν σε λειτουργία και οι φωτεινοί σηματοδότες στις διασταυρώσεις.

Και το αποτέλεσμα είναι… ουρές. Αυτό που βλέπουμε δηλαδή και στην Ελ. Βενιζέλου από την ώρα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία και αυτό που συμβαίνει σε κάθε κάθετο άξονα που ενώ συνδέει την περιμετρική με την παραλιακή της Πάτρας και θα έπρεπε να είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, εντούτοις μετατρέπεται σε έναν τυπικό «αστικό δρόμο» που δεν εξυπηρετεί τις διελεύσεις των βαρέων οχημάτων και την ταχεία έξοδό τους προς την περιμετρική. Δυστυχώς, τα «μισά» έργα φέρνουν μισά αποτελέσματα. Και τα χαρακτηρίζουμε ως «μισά» γιατί στις διασταυρώσεις της Ελ. Βενιζέλου και των παραγλαύκιων με τις οδούς, Γ. Παπανδρέου, Ακρωτηρίου και Πατρών-Γλαύκου, θα έπρεπε να έχουν προβλεφθεί ανισόπεδοι κόμβοι και όχι φωτεινοί σηματοδότες. Ανισόπεδους κόμβους σε αυτές τις διασταυρώσεις θα έπρεπε να έχουν διεκδικήσει και οι τοπικοί φορείς, αλλά δεν… (Στη φωτό, η διασταύρωση της Ελ. Βενιζέλου με την Γ. Παπανδρέου, ένας κόμβος διαρκώς επικίνδυνος και πλήρως… αντικυκλοφοριακός, αφού έτσι και σταματήσει μία νταλίκα στο φανάρι της Ελ. Βενιζέλου μόνο η… ίδια μπορεί να περάσει. Δεν προλαβαίνει δεύτερο όχημα…).

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk