Κυριακή 27 Μαΐου 2018 face book twitter you tube

ipokamilos1

Κόντρες «υπό σκιά» συνεδρίου-Ανταλλαγή «πυρών» μεταξύ Απ. Κατσιφάρα και Α. Κατσανιώτη στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Του Φώτη Π. Καλύβα

Μπορεί να έχει περάσει μία εβδομάδα πλέον από το κυβερνητικό αναπτυξακό συνέδριο στην Πάτρα, ο απόηχό του όμως εξακολουθεί να υπάρχει και να προκαλεί ποικίλες πολιτικές αντιπαραθέσεις, όπως φάνηκε και κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου ο περιφερειάρχης, Απ. Κατσιφάρας και ο βουλευτής, Α. Κατσανιώτης, «διασταύρωσαν τα ξίφη» τους, με αφορμή το συνέδριο, αλλά και την στάση της Περιφέρειας.

Ο Ανδρέας Κατσανιώτης, ως επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας, έφερε προ ημερήσιας διάταξης ζήτημα απολογισμού του συνεδρίου και των κυβερνητικών εξαγγελιών, με τον Περιφερειάρχη να ανακοινώνει ότι εφ’ όλης της ύλης συζήτηση θα γίνει στο επόμενο περιφερειακό συμβούλιο, οπότε και θα έρθει θέμα εντός της ημερήσιας διάταξης.

Ωστόσο, το ζήτημα δεν έκλεισε εκεί, με τον κ. Κατσανιώτη να τοποθετείται για το συγκεκριμένο θέμα, ακόμα και ενώ η συνεδρίαση είχε μπει στα θέματα της ημερήσιας διάταξης και να αναφέρεται σε «συνέδριο – παρωδία», κατηγορώντας μάλιστα τον περιφερειάρχη για «προσωπική ατζέντα» και ότι αγνόησε το περιφερειακό συμβούλιο.

Ο κ. Κατσιφάρας σήκωσε το γάντι και σε έντονο ύφος, είπε: «Ο Περιφερειάρχης δεν έχει προσωπική ατζέντα! Έθεσε το πλαίσιο πριν το συνέδριο, δημόσια. Ευθεία και σταράτα! Και το πλαίσιο αυτό αφορούσε όλα τα ζητήματα που έχουν συζητηθεί στο περιφερειακό συμβούλιο».

«Δεν ορίσατε ειδική συνεδρίαση, δεν ζητήσατε την άποψη του περιφερειακού συμβουλίου…» αντέτεινε ο κ. Κατσανιώτης, κατηγορώντας και πάλι την περιφερειακή Αρχή ότι στάθηκε παθητικά απέναντι σε «γενικές και αόριστες εξαγγελίες» και δεν αντέταξε διεκδικήσεις ουσίας, όπως είπε, αναφέροντας ως παράδειγμα τα όσα είπε ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης για το τρένο και τον προαστιακό και αντιπαραβάλλοντάς τα με την καθυστέρηση της Πατρών – Πύργου και την παραπομπή στις καλένδες του αιτήματος των φορέων της Αχαίας για νότια χάραξη. «Και να ξέρετε, ότι το επόμενο που πρέπει να δούμε είναι τα διόδια στην Αχαγιά, γιατί φοβάμαι πως θα βάλουν διόδια νωρίτερα και θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα…» πρόσθεσε ο κ. Κατσανιώτης, με τον περιφερειάρχη να απαντάει εκ νέου, ότι από την αρχή κατηγόρησε την αλλαγή πλεύσης του υπουργείου στην δημοπράτηση του έργου. «Από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι ο δρόμος έπρεπε να δημοπρατηθεί ενιαία και όχι τμηματικά» τόνισε ο κ. Κατσιφάρας, κατηγορώντας από την πλευρά του τον κ. Κατσανιώτη ότι για τη νότια χάραξη, άλλα λέει στην Αχαΐα και άλλα στην Ηλεία. «Αν βρείτε ένα κείμενο ή μία δήλωση που να δείχνει ότι άλλα λέω στην Αχαΐα και άλλα στην Ηλεία, θα ζητήσω δημόσια συγγνώμη» ανταπάντησε ο βουλευτής, εξηγώντας ότι η άποψή του και η άποψη των άλλων φορέων ήταν, ότι από τη στιγμή που «έσπασε» σε πολλές εργολαβίες το έργο, υπήρχε χρόνος να μελετηθεί το ενδεχόμενο της νότιας χάραξης, χωρίς να καθυστερήσει το έργο. Η πολιτική αντιπαράθεση «έσβησε» κάπου εκεί αλλά προφανώς θα μεταφερθεί στην επόμενη συνεδρίαση…

Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Επίσης, κατά τη διάρκεια του χθεσινού συμβουλίου, ο κ. Κατσιφάρας αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους έχει καθυστερήσει η επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (μετά από επερώτηση του Γ. Κανέλλη), εκτιμώντας ότι το έργο αναβάθμισης υφιστάμενων γραμμών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας και η επέκταση του στην Κάτω Αχαΐα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του το πρώτο τρίμηνο του 2019. Όπως είπε, οι εργασίες έχουν υλοποιηθεί σε ποσοστό 50% περίπου και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου. Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε εργασίες που δεν εκτελέστηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη μελέτη. Θα ακολουθήσει η τοποθέτηση νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ). Η υπογραφή της σύμβασης αυτού του έργου, αναμένεται να γίνει εντός Φεβρουαρίου, με προβλεπόμενο χρόνο ολοκλήρωσης τον Φεβρουάριο του 2019.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΡΟΜΩΝ ΠΡΟΣ ΑΡΑΞΟ ΚΑΙ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ

Εξάλλου, σημαντικά έργα συντήρησης και βελτίωσης δρόμων εγκρίθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο. Πρόκειται για τους δρόμους που οδηγούν από την Κ. Αχαία στο αεροδρόμιο του Αράξου και για την Πούντα – Καλαβρύτων. Το πρώτο έργο είναι προϋπολογισμού 6.350.000 ευρώ, ενώ το δεύτερο αφορά δύο έργα επί της ουσίας, συνολικού προϋπολογισμού 6.115.000 ευρώ.

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk