Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020 face book twitter you tube

20 επιχειρήσεις της Αχαϊας συμμετείχαν σε έρευνα για ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας

20 επιχειρήσεις  της Αχαϊας συμμετείχαν σε έρευνα για ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας

Με επιτυχία οργανώθηκε από το Επιμελητήριο Αχαΐας, εστιασμένη έρευνα (focus group research) μεταξύ 20 επιχειρήσεων του νομού Αχαΐας σχετικά με τις ψηφιακές πλατφόρμες Αυτόνομης Εύρεσης Εργασίας (Freelancer platforms) καθώς και αντίστοιχων Μαζικών  

Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC platforms). Η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης τέτοιων ψηφιακών εργαλείων από τους επαγγελματίες και τις ΜμΕ της περιοχής μας, αποτελεί το εναρκτήριο σημείο για την προώθηση και χρήση τους.

Η δράση χρηματοδοτείται από το έργο TeleICCE του Προγράμματος Interreg IV Ελλάδα – Ιταλία 2014-2020 το οποίο σε μεγάλο βαθμό σχεδιάστηκε από το Επιμελητήριο Αχαΐας στο πλαίσιο της Στρατηγικής του για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και επαγγελματιών της περιοχής μέσα από τις δυνατότητες που παρέχονται από τις σύγχρονες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.

Σήμερα στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές πλατφόρμες Αυτόνομης Εύρεσης Εργασίας, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις ΜμΕ για τον εντοπισμό επαγγελματιών και εξ αποστάσεων συνεργασιών, που θα προσδώσουν περισσότερες επιχειρησιακές δυνατότητες και συνεπώς θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Από την άλλη πλευρά οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν νέες ευκαιρίες συνεργασίας ξεπερνώντας γεωγραφικούς και άλλους περιορισμούς.

Επιπρόσθετα, υπάρχουν και πολυάριθμες πλατφόρμες με Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC- Massive Open Online Courses) είτε Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης είτε όχι, μέσω των οποίων οι επαγγελματίες της περιοχής μπορούν να εκσυγχρονίσουν τις δεξιότητές τους και οι ΜμΕ να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, ώστε να γίνουν πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί και ως εκ τούτου πιο ανταγωνιστικοί στα επαγγελματικά τους αντικείμενα.

Στόχος του έργου TeleICCE είναι να αναδείξει την προστιθέμενη αξία τέτοιων πλατφορμών στους τελικούς χρήστες μέσω της ευαισθητοποίησης, της κατάρτισης και της εφαρμογής πιλοτικών σχεδίων που θα λειτουργήσουν ως βέλτιστες πρακτικές.

Η διερεύνηση μεταξύ των ΜμΕ πραγματοποιήθηκε με τη λειτουργία Ομάδας Εστίασης από στελέχη επιχειρήσεων διαφόρων κλάδων και τη διεξαγωγή συζήτησης βάσει σεναρίου ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Η αντίστοιχη διερεύνηση για τους επαγγελματίες πραγματοποιείται από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο που είναι και ο επικεφαλής εταίρος του έργου.

Το επόμενο βήμα θα είναι η διεξαγωγή έρευνας πεδίου μέσω ερωτηματολογίων, ώστε να διαγνωσθεί τόσο ο βαθμός γνώσης και ενσωμάτωσης τέτοιων νέων ψηφιακών εργαλείων στην επιχειρησιακή λογική των πολύ μικρών και ΜμΕ επιχειρήσεων, όσο και οι ανάγκες και τα κενά που υπάρχουν στις διαδικασίες τους, με σκοπό να αναπτυχθεί μια μεθοδολογία κατάρτισης μέσω σεμιναρίων και mentoring.

επιστροφή στην κορυφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουμε και την εξατομίκευση της παρουσίασης των διαφημίσεων που βλέπετε κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk