Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017 face book twitter you tube

Μάχη στην ελληνική αγορά για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League

Μάχη στην ελληνική αγορά για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League

Στην τελική ευθεία εισέρχεται η διαδικασία παραχώρησης των δικαιωμάτων τηλεοπτικής μετάδοσης των ποδοσφαιρικών αγώνων του UEFA Champions League και του UEFA Europa League για την περίοδο 2018-2021, ενός δηλαδή από τα πλέον premium τηλεοπτικά "πακέτα" όχι μόνο για την εγχώρια, αλλά τη διεθνή τηλεοπτική αγορά.

Οι συζητήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων παρόχων τηλεοπτικού περιεχομένου και της TEAM Marketing AG, της ελβετικής εταιρείας που διαπραγματεύεται για λογαριασμό της UEFA τα δικαιώματα των δύο πιο εμπορικών διασυλλογικών ποδοσφαιρικών διοργανώσεων στον πλανήτη, είχαν ξεκινήσει το περασμένο καλοκαίρι.

Χθες, σύμφωνα με πληροφορίες κατατέθηκαν οι προσφορές από τα ενδιαφερόμενα τηλεοπτικά, συνδρομητικά και μη, κανάλια. Με βάση τις ίδιες πηγές, προσφορές κατέθεσαν ο Όμιλος ΟΤΕ (Cosmote TV), η Forthnet (Nova), ο ΑΝΤ1, καθώς και η ΕΡΤ για έναν από τους δύο αγώνες που μεταδίδονται σε κάθε αγωνιστική του Ch. League. Ο ανάδοχος ή ανάδοχοι των δικαιωμάτων για την τηλεοπτική μετάδοση των αγώνων των δύο ποδοσφαιρικών διοργανώσεων για την τριετία 2018-2020 είναι πιθανό να ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών.

Υπενθυμίζεται ότι την για την τριετία 2015 – 2018, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των UEFA Champions League και του UEFA Europa League είχε αποκτήσει ο Όμιλος ΟΤΕ, με τα δημοσιεύματα της περιόδου εκείνης να έκαναν λόγο για μια οικονομική προσφορά της τάξης των 100 εκατ.ευρώ από τον ΟΤΕ, το ύψος της οποίας, πάντως, κατά την πάγια τακτική της ΤΕΑΜ δεν γνωστοποιήθηκε.

Έτσι η COSMOTE TV ενισχύθηκε σημαντικά με την μετάδοση των δικαιωμάτων και των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών διοργανώσεων, που πλαισίωσαν τις μεταδόσεις των αγώνων για τα European Qualifiers, τα μεγάλα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, το Κύπελλο Ελλάδας στο ποδόσφαιρο, τους αγώνες του NBA, της ACB Liga Ισπανίας, της Lega Basket Ιταλίας και τους εντός έδρας αγώνες Ολυμπιακού, ΑΕΚ και Παναθηναϊκού Superfoods για την Basket League.

Μένει να φανεί πως θα διαμορφωθεί για την επόμενη τριετία το ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό τοπίο, σε μια αγορά που πλέον επιβαρύνεται από την επιβολή του ειδικού φόρου 10% στις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες, αλλά και τις νέες επιβαρύνσεις που από 1/1/2018 θα επηρεάσουν την ευρύτερη αγορά των media.

capital.gr

επιστροφή στην κορυφή